نقش برنامه نویسی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی کمانکش

منظور شرکت های طراحی سایت از برنامه نویسی سایت یا کد نوشتن همان نوشتن یک سری کد ها و یا شاید اسکریپت ها در حوزه سایت مخصوصا در جهت ایجاد سایت است. همگی کد های به کار گرفته شده در طراحی سایت به صورت رایگان و آماده در حوزه اینترنت هستند و شما می توانید باصرف فقط ۱۵ الی ۳۰ دقیقه وقت بهترین سایت را برای خودتان ایجاد کنید.(البته اگر کد نویسی بلد نباشید راه اندازی سایت بسیار مشکل است) تازه اگر هم موفق شوید که راه بیندازید به هیچ وجه من الوجوه نمی توانید در آن تغییری ایجاد کنید و پشتیبانی ندارید. اما یکسری شرکت ها هم هستند که حدود ۱۰ نفر برنامه نویس دارند آن شرکت ها اغلب موفق ترند زیرا از کدهای آماده ای که در اینترنت به طور رایگان ارائه می شود استفاده نمی کنند و خودشان می نشینند ، وقت می گذارند و یک قالب که به صورت آماده در عرض ۱۰ دقیقه پیدا می کنند را در حدود ۲۵ ساعت !! درست می کنند. برای چه؟ خوب برای اینکه حداقل کمی وقت گذاشته باشند و قالب را به صورت داینامیک تولید کنند. منظور ما از قالب های داینامیک این است که مدیر سایت بتواند هر تغییری که دوست دارد بدون هیچ دانش برنامه نویسی در سایتش ایجاد کند. گروه طراحی سایت ترنم باران هم از آن دسته سایت های طراحی سایتی است که با بیش از ۱۵ نفر پرسنل در خدمت شماست و برنامه نویسی خودش را خودش انجام می دهد. بگذریم بحث مقاله امروز ما این است : ما در این مقاله می خواهیم چند زبان برنامه نویسی را به شما معرفی کنیم ، پس لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

زبان برنامه نویسی HTML

HTML یک زبان برنامه نویسی است که ظاهر قالب را درست می کند مثلا عکس قرار می دهد ، منو ها را تشکیل می دهد و … امروزه اگر طراح سایتی زبان HTML را بلد نباشد طراح سایت نیست.

اعضای گروه ترنم باران همگی به این زبان آشنایی کامل دارند.

زبان برنامه نویسی CSS

CSS هم مکمل HTML است که ظاهر سایت را با استفاده از رنگ ها زیبا تر می کند و اندازه هر قسمت از سایت هم در آنجا معلوم می شود.

اعضای گروه ترنم باران همگی به این زبان آشنایی کامل دارند.

زبان برنامه نویسی Javascript

Javascript زبانی است که زیاد در برنامه نویسی بازم نمی شود اما یک طراح سایت حرفه ای باید به این زبان برنامه نویسی هم آشنایی کامل داشته باشد.

اعضای گروه ترنم باران همگی به این زبان آشنایی نسبی دارند.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: